Fotografije manjših produktov
S kvalitetnimi produktnimi fotografijami v najboljši možni luči predstavite svoje izdelke, povečate zanimanje in pridobite več strank ter povečate prodajo.
Sami se ukvarjamo z več podzvrstmi produktne fotografije; s klasično studijsko produktno fotografijo in pa kreativnejšo image fotografijo.
Kot klasično produktno fotografijo navadno razumemo fotografije (manjših) izdelkov na popolnoma belem ali prosojnem ozadju, s katerimi nek produkt objektivno predstavimo, take fotografije pa se navadno uporablja za spletne trgovine in svetlejše reklamne kataloge s "seznami izdelkov".
Poznamo pa tudi bolj kreativno image fotografijo produktov, kjer poskrbimo, da so ozadja privlačnejša (lahko naravna ali "fotošopirana") oz. produkt umestimo v okolje, kjer je predvidena njegova uporaba, predstavimo uporabo produkta in z detajlnimi fotografijami izpostavimo prednosti, itd. Image fotografije se pogosteje uporablja za promocijske in oglasne materiale na spletnih straneh, socialnih omrežjih, letakih, na sejmih, oglasnih panojih, oglasih na spletu v časopich in revijah, promo koledarje, itd.
V obeh primerih poskrbimo, da so produkti lepo vidni in privlačni za gledalca - potencialno stranko, z detajlnimi fotografijami pa še izpostavimo pomembne lastnosti.